1. BENDRIEJI NUOSTATAI
1.1. Šios Brentex OÜ elektroninės parduotuvės (toliau: e. parduotuvė) pardavimo sąlygos (toliau – sąlygos) taikomos perkant iš Brentex OÜ elektroninės parduotuvės. Prekių pardavėjai yra oficialūs Brentex OÜ platintojai (toliau: pardavėjas), apie kuriuos informaciją rasite čia: https://brentex.lt/pardavimo-salygos. Sąlygos taikomos visiems teisiniams santykiams, atsirandantiems tarp visų asmenų (toliau: klientas) ir pardavėjo perkant prekes per Brentex OÜ e. parduotuvę.
1.2. Pardavėjas turi teisę vienašališkai pakeisti ir papildyti sąlygas, naujas sąlygas paskelbiant internete adresu https://www.brentex.ee/muugitingimused/. Jei klientas užsakymą pateikė anksčiau nei įsigaliojo sąlygų pakeitimai, teisiniams santykiams tarp kliento ir pardavėjo bus taikomos užsakymo pateikimo metu galiojusios sąlygos.
1.3. Prieš pirkdamas, klientas gali išsaugoti, atsispausdinti ir prireikus atkurti e. parduotuvės naudojimo sąlygas, o pirkdamas e. parduotuvėje, klientas su jomis sutinka.
1.4. Be sąlygų, perkant iš e. parduotuvės, taikomi ir Lietuvos Respublikoje galiojantys teisės aktai.
2. UŽSAKYMO PATEIKIMAS
2.1. Klientas e. parduotuvėje išsirenka norimas prekes ir įtraukia jas į pirkinių krepšelį.
2.2. Klientas pasirenka užsakymo pristatymo būdą ir vietą.
2.3. Klientas patvirtina pirkinių krepšelį ir sumoka už prekes naudodamasis pardavėjo siūlomomis mokėjimo platformomis. Prieš apmokėdamas sąskaitą, klientas patikrina, ar sąskaitoje pateikta informacija atitinka faktinius kliento pageidavimus.
2.4. Pardavėjas klientui elektroniniu paštu išsiunčia patvirtinimą apie užsakymo gavimą ir apmokėjimą.
2.5. Pardavimo sutartis tarp Pardavėjo ir kliento įsigalioja nuo pirkėjo pilnai sumokėtos pirkimo sumos gavimo į Pardavėjo atsiskaitomąją sąskaitą momento arba nuo pirkimo išsimokėtinai sutarties pasirašymo momento.
2.6. Už prekes, kurių nepavyksta sukomplektuoti, Pardavėjas grąžina klientui pinigus ne vėliau kaip per 14 dienų.
2.7. Pardavėjas turi teisę atsisakyti e. parduotuvėje sudarytos pirkimo-pardavimo sutarties, jeigu: prekių nėra sandėlyje, dėl sistemos klaidos e. parduotuvėje buvo neteisingai nurodyta prekių kaina ar savybės.
3. PREKIŲ KAINA, APMOKĖJIMAS UŽ PREKES
3.1. Visos Brentex OÜ e. parduotuvėje parduodamų prekių kainos nurodytos eurais ir su PVM.
3.2. Už užsakymą klientas iš anksto sumoka visą prekės kainą ir jos pristatymo mokestį.
3.3. Už prekes galima atsiskaityti Brentex e. parduotuvės internetinėje aplinkoje nurodytais būdais. Pagal kliento ir banko arba kredito kortelę išdavusios įstaigos sutartį prie užsakymo kainos gali būti priskaičiuojamas aptarnavimo mokestis.
4. PREKIŲ PRISTATYMAS
4.1. Prekes galima užsisakyti iš oficialių Brentex OÜ platintojų.
4.2. Prekių atsiėmimas vyksta pas oficialius Brentex OÜ platintojus.
4.2.1. Prekės išduodamos Brentex OÜ atstovybių ar platintojų darbo valandomis.
4.2.2. Prekės klientui išduodamos pateikus asmens dokumentą (ID kortelę, pasą, vairuotojo pažymėjimą) ir užsakymo numerį. Nesant asmens dokumento, pardavėjas gali atsisakyti išduoti prekes.
4.2.3. Pardavėjas neatsako už klientui padarytą žalą, jeigu dėl nuo pardavėjo nepriklausančių priežasčių tretieji asmenys gavo sąskaitos faktūros kopiją arba unikalų užsakymo numerį ir jų pagrindu jiems buvo išduotos prekės.
4.2.4. Priimant prekes iš oficialaus Brentex OÜ platintojo, pristatymo mokestis prie sumos nepriskaičiuojamas.
4.2.5. Pirkėjui neatsiėmus prekių per 14 kalendorinių dienų, pardavėjas laiko, kad klientas atšaukė užsakymą ir pardavėjas nedelsdamas, bet ne vėliau kaip per 14 kalendorinių dienų, grąžina pirkėjui sumokėtą sumą į banko sąskaitą, iš kurios buvo apmokėtas pirkinys.
4.3. PREKIŲ TIKRINIMAS
4.3.1. Klientas, gavęs prekę, įsipareigoja atidžiai, nepažeisdamas pakuotės ir gaminių atidaryti prekės pakuotę. Jeigu klientas pakuotę sugadino dėl neatsargumo, t.y. buvo galimybė atidaryti prekės pakuotę jos nepažeidžiant, pardavėjas turi teisę, grąžinant prekę, reikalauti atlyginti padarytą žalą. Tuo atveju, jei prekės pakuotės negalima atidaryti nepažeidus ar nesuplėšius jos, klientas už pažeistą pakuotę neatsako.
4.3.2. Tuo atveju, jei pirkėjas, gavęs prekę, nustato, kad jam buvo išsiųsta ne ta ar nekokybiška prekė arba prekės nepasiekia kliento geros būklės ir uždarytoje pakuotėje, apie tai nedelsiant turi būti informuojamas pardavėjo klientų aptarnavimo skyrius.
4.3.3. Pardavėjas atsako už kliento įsigytas prekes jų transportavimo metu. Gavus prekes, prekių sugadinimo ar praradimo rizika pereina klientui.
5. KLIENTO ASMENS DUOMENŲ TVARKYMAS
5.1. Pardavėjas turi teisę tvarkyti kliento pateiktus asmens duomenis ir pirkimo duomenis pagal taikomus teisės aktus tiek, kiek reikia kliento e. parduotuvėje pateiktam užsakymui įvykdyti.
5.2. Pardavėjas tvarko kliento asmens duomenis šiais tikslais:
5.3. E. parduotuvėje pateikto užsakymo tvarkymas;
5.4. E. parduotuvės santykių su klientais valdymas ir bendravimas su klientais;
5.5. Atsakymų į klientų paklausimus pateikimas;
5.6. Teisėti interesai;
5.7. Vartotojų įpročių tyrimas;
5.8. Pardavimų statistikos sudarymas;
5.9. E. parduotuvės paslaugų valdymas ir plėtra.
5.10. Pardavėjas imasi visų priemonių (įskaitant administracines, technines ir fizines priemones), kad apsaugotų klientų asmens duomenis. Duomenų keitimo ir tvarkymo teisę turi tik tam įgalioti asmenys.
5.11. Perkant iš e. parduotuvės svečio teisėmis, registruojamas kliento vardas ir pavardė, elektroninio pašto adresas, telefonas ir pašto adresas, jei tai būtina prekių pristatymui klientui.
5.12. Klientų, kurie apsipirko svečio teisėmis e. parduotuvėje, asmens ir pirkimo duomenys bus saugomi 3 metus nuo pirkimo datos.
6. SLAPUKŲ NAUDOJIMAS
6.1. E. parduotuvė naudoja slapukus. Slapukas - tai nedidelis tekstinis failas, kurį interneto naršyklė automatiškai išsaugo kliento naudojamame įrenginyje. Slapukai naudojami rinkti informacijai apie tai, kaip klientas naudojasi e. parduotuve, siekiant pagerinti kliento naudojimosi svetaine patirtį.
6.2. E. parduotuvėje naudojami šie slapukai:
6.2.1. Seanso slapukai, skirti naudotis e. parduotuve;
6.2.2. Nuolatiniai slapukai, kurių tikslas – prisiminti kliento pasirinkimus e. parduotuvėje;
6.2.3. Pirmosios ir (arba) trečiosios šalies slapukai, skirti tinkamai reklamai ir pasiūlymams klientui rodyti;
6.2.4. Trečiųjų šalių analitiniai slapukai, skirti optimizuoti rinkodaros komunikaciją.
6.3. Klientas gali savo ištrinti ir (arba) blokuoti slapukus, saugomus savo įrenginiuose, pakeisdamas atitinkamus nustatymus savo interneto naršyklėje. Jei slapukai nenaudojami, e. parduotuvė gali neveikti taip, kaip numatyta ir (arba) kai kurios funkcijos gali būti klientui neprieinamos.
6.4. Be analizės slapukų naudojimo, e. parduotuvė naudoja pikselių žymes (pixel tags, web-beacons), kurių pagalba stebi Brentex OÜ interneto svetainės www.brentex.ee naudojimą. Tai darant, asmenį identifikuojanti informacija nėra tvarkoma.
7. PREKIŲ GRĄŽINIMAS, SUTARTIES ATŠAUKIMAS IR MOKĖJIMŲ GRĄŽINIMAS
7.1. Klientas turi teisę atsisakyti sutarties nenurodydamas priežasties per 14 kalendorinių dienų nuo prekės gavimo, išskyrus atvejus, kai atsiranda prekės trūkumai (žr. 9 punktą).
7.2. Klientas, norėdamas grąžinti prekę, privalo apie savo sprendimą pranešti raštu, kurį turi pateikti oficialaus pardavėjo atstovybei.
7.3. Naudodamasis prekių grąžinimo teise, klientas turi grąžinti jas pardavėjui ne vėliau kaip per 14 dienų nuo grąžinimo paraiškos pateikimo.
7.4. Klientas gali pasinaudoti teise atsisakyti sutarties, jeigu prekė yra nenaudota ir nesugadinta. Klientui patariame visas norimas grąžinti ar išsiųsti prekes siųsti ar pristatyti į vietą vienu metu. Prekes rekomenduojame grąžinti originalioje transportavimo pakuotėje.
7.5. Grąžinamos prekės (įskaitant priedus) turi būti nenaudotos ir nesugadintos. Klientas turi teisę apžiūrėti prekes taip, kaip įprastai leidžiama parduotuvėje, ir pirkėjas atsako už prekės vertės sumažėjimą, peržiūrint prekę, jeigu prekę naudojo kitu nei aukščiau nurodytu būdu.
7.6. Jei klientas atsisako sandorio, pardavėjas grąžina klientui pirkimo sumą kartu su pristatymo mokesčiu nedelsiant, bet ne vėliau kaip per 14 kalendorinių dienų nuo dienos, kai pardavėjas gavo grąžinimo paraišką. Pinigai grąžinami į tą pačią banko sąskaitą, iš kurios buvo sumokėta už pirkinį.
7.7. Tuo atveju, jei klientas tyčia ar dėl neatsargumo sugadino ar pažeidė grąžinamas prekes, pardavėjas turi teisę atsisakyti priimti prekes arba reikalauti atlyginti padarytą žalą.
7.8. 14 dienų grąžinimo teisė netaikoma priekaboms su papildoma įranga, sumontuota kliento pageidavimu.
8. PRETENZIJŲ TEIKIMAS IR ATSAKOMYBĖ
8.1. Pardavėjas atsako už įsigytų prekių neatitikimą 2 metus nuo prekės pristatymo klientui. Parduodant prekes vartotojui, laikoma, kad sutarties sąlygų neatitikimas, atsiradęs per 6 mėnesius nuo prekės perdavimo klientui dienos, egzistavo daikto perdavimo momentu, jeigu
tokia prielaida neprieštarauja daikto ar defekto esmei. Klientas įsipareigoja informuoti pardavėją apie prekės neatitikimą ne vėliau kaip per 2 mėnesius nuo jo atradimo, t.y. pateikti pretenziją.
8.2. Klientui rekomenduojama pretenziją pateikti el. pašto adresu myyk@brentex.ee. Pretenzijoje turi būti nurodytas kliento vardas, pavardė ir kontaktiniai duomenys, pretenzijos pateikimo data, prekės trūkumas ir pretenzijos turinys, pridedamas pirkimą įrodantis dokumentas.
8.3. Pardavėjas neatsako už jokią žalą, atsiradusią dėl neteisingos Kliento informacijos, pateiktos užsakymo vykdymo metu, ar už bet kokias kitas pasekmes, įskaitant pristatymo vėlavimą, jeigu tai atsirado dėl nuo pardavėjo nepriklausančių aplinkybių.
8.4. Pardavėjas neatsako už žalą, atsiradusią dėl užsakytų prekių netinkamo naudojimo.
9. KITOS SĄLYGOS
9.1 Prekės nuotraukos yra iliustracinės
9.2 Prekių kainos ir prieinamumas gali keistis be įspėjimo. Tokiu atveju Brentex OÜ pasilieka teisę atšaukti pardavimą ir grąžinti pinigus į Pirkėjo atsiskaitomąją sąskaitą per protingai laiką.