Krovinių dėžės priekabos konstrukcija

UŽPAKALINIS BORTAS

Iš 2 mm skardos išlenkto borto apatinė dalis yra vertikali, todėl paverčiant priekabą ir pakraunant bei nuo jos nukraunant įvairią techniką, užpakalinis bortas nesideformuoja. Kad būtų išvengta korozijos, visos borte esančios angos prieš karštai cinkuojant yra apdorotos.

RĖMAS

Priekabos rėmas suvirintas iš kampuočio su vidine anga, kur įtaisoma elektros sistema. Visų priekabų rėmai turi kampinius statramsčius ir keturis šoninius statramsčius, juos jungia privirintas vamzdis. Naudojant priekabą pagal naudojimo instrukcijos nurodymus, iš minėtų detalių sudarytas karkasas saugo priekabos bortą ir rėmą nuo išsilenkimo. Kad būtų išvengta korozijos, visos borte esančios angos prieš karštą cinkavimą yra apdorotos.

SUKABINIMO MECHANIZMAS

Priekabų sukabinimo mechanizmas yra pagamintas iš ne plonesnio kaip 3 mm kampuočio, kurio viduje yra įtaisyti elektros sistemos laidai. Į visų priekabų sukabinimo mechanizmą yra įvirintas specialus atraminio ratuko pritvirtinimo profilis, kuris leidžia išvengti sukabinimo atramos deformacijos pritaisant atraminį ratuką. Kad būtų išvengta korozijos, visos sukabinimo mechanizme esančios angos prieš karštai cinkuojant yra apdorotos.

TILTAS

Visuose „Brentex“ priekabų modeliuose yra naudojamos linginės pakabos su amortizatoriais. Kodėl?

a) Palyginus su torsioninėmis pakabomis, linginių pakabų maždaug 1 m atraminis plotas itin sustiprina priekabos rėmo atsparumą išilginiam lenkimui;
b) Užtikrina tolygų net ir mažai pakrautos priekabos judėjimą ir stabilumą;
c) Prailgina kaitrinių lempučių tarnavimo trukmę.
Tilto atrama yra pagaminta iš ne plonesnio nei 4 mm storio kampuočio, kuris yra tvirtinamas 12 mm skersmens U formos varžtais. Prie tilto atramų privirintos detalės yra su angomis, ir kad nerūdytų, visos yra apdorotos karšto cinkavimo būdu. Tiltams naudojamos tik Vokietijoje pagamintos stebulės (BPW, AL-KO).

ŠONINĖS SKARDOS

Visose iki 4,1 m ilgio priekabose yra šoninės skardos iš vientiso lenkto profilio, kuris itin sutvirtina priekabos šonus. Prie šoninių skardų yra į priekabos vidų nulenktas sutvirtinamasis profilis, kuris padidina šoninių bortų atsparumą. Šoninės skardos yra cinkuotos.

GALINIAI BORTAI

Visų „Brentex“ priekabų pagrindinėje įrangoje yra sutvirtinti galiniai bortai. Galiniai bortai yra išlenkti iš dviejų vienas kitą palaikančių 1,2 mm cinkuotų profilių, kurie tarpusavyje yra sujungti galiniais profiliais ir kniedėmis. Galiniuose bortuose yra du karšto cinkavimo būdu apdoroti vyriai. Ilgi bortų vyriai ir sutvirtinti galiniai bortai leidžia juos naudoti kaip lengvos technikos (pavyzdžiui, keturračių, motorinių rogių, vejos pjovimo ar sodo traktoriukų) pakrovimo takelį. Į priekabos vidų nukreipta bortų dalis yra lygi, todėl užvažiuojant motorinėmis rogėmis priekabos bortai nepažeidžiami. Dvejais užraktais užrakinamus bortus galima nuimti.

APATINĖ FANERA

Priekabų dugnas yra gaminamas iš itin patvarios laminuotos vandeniui ir oro sąlygoms atsparios faneros.

KROVINIO TVIRTINIMAS

Visos krovininės priekabos „Brentex“ yra ne mažiau kaip su aštuoniomis, iš priekabos vidaus įtaisytomis kilpomis, kurios iš vidaus prie atramų ar apatinio rėmo yra pritvirtintos varžtais. Priekabų išorėje yra ne mažiau kaip keturios tvirtinimo kilpos, kurios yra privirintos prie rėmo šoninių atramų apatinio krašto.

SPARNAI

Priekabos „Brentex“ yra gaminamos su plastikiniais sparnais ir purvasaugiais. Sparnai yra gaminami iš kokybiško plastiko, kuris užtikrina sparnų elastingumą net ir spaudžiant – 40 C laipsnių šalčiui.

LAIDŲ SISTEMA

„Brentex“ priekabose yra naudojami austriškos firmos “Aspöck” gamykloje pagaminti sudėtingi vandeniui atsparūs kabeliai. Kabeliai yra su 13 dalių kištuku. Pagrindinei įrangai priklauso ir perėjimo adapteris iš 13 į 7 kontaktus. Laidai yra įtaisyti sukabinimo mechanizme ir rėmo detalėse, todėl elektros sistema yra itin atspari oro sąlygų poveikiui.

ŽIBINTAI

Priekabose yra naudojami Austrijos įmonės „Aspöck“ žibintai, kurie yra vieni iš geriausių šioje srityje. Visos priekabos yra su užpakalinėmis šviesomis ir rūko žibintais.

+